fon1

среда, 27 июня 2012 г.

Листівка з горища (Открытка с чердака)

У мене інколи буває так, що побачу якесь завдання і кожну вільну хвилину воно не виходить з голови. Думаю про нього й думаю, і не заспокоюся поки не зроблю листівку по цьому завданню. Саме так було з завданням по палітрі "На чердаке" від "Первого Белорусского челлендж-блога". Воно не йшло мені з голови і за три ночі народилася листівка, а з нею до мене прийшла безліч приємних спогадів. Потім я зрозуміла чому ж мене так зачепило це завдання. Бо в дитинстві я багато часу проводила на горищі (чердаке) прабабусиного та прадідусевого будинку. Усі вихідні, канікули, літо - я була в них, тож частенько навідувалася на горище. Воно заворожувало мене, надихало й дарувало безліч цікавого. Бо там була сила-силенна старих журналів. "Огонёк", "Кино", "Радянська жінка", "Перець" та інших за 50-60-70-80 роки. Я читала, роздивлялася картинки й вирізала те що мені подобалося (Так ось звідки любов до паперу, скрапу, листівок :)). А подобалися мені - репродукції картин, тітоньки зі сторінок про моду, фото та малюнки дітей, тварин, карикатури, вишивки та інші різні картинки. Усе це я вирізала та зберігала в коробках з під печива. Роздивлялася, гралася своїми скарбами. Але нажаль багато чого не збереглося з тих моїх скарбів, та все ж таки дещо ще є. Ну я трохи флешбекнула, то перейдемо ду суті. Створюючи цю листівку я дуже сильно заглибилася у спогади, це були просто чари якісь. Я згадала що саме така сіра,як на листівці там на горищі була деревина на вікнах. Без фарби, вимита дощами. Запах пилу, безліч старого паперу. І тепер дивлячися на цю листівку, - мені здається що я відчуваю усе це, і що мені знову - 8-12 років... Я така вдячна моїм рідним за дуже щасливе дитинство. А "Першому Білоруському" та магазину "Na strychu" - за можливысть згадати усе це. Дякую.
Також фото без обробки, аби було видно реальні кольори.
Картинка палітри:

27 комментариев:

  1. Юля, як ти гарно описала настрій листівки - я ніби теж з тобою побувала на горищі і розглядала старі журнали (хоча, насправді, я завжди боялася вилазити на горище у бабусі, бо думала, що провалюся у якусь кімнату))))! Дуже сподобалася листівка - від неї справді віє чарами ;)
    Успіхів у завданні!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аліна - щиро дякую за такий коментар. І радію що й текст викликав у тебе такі асоціації. Бо він частина цієї листівки.
      ДЯКУЮ!

      Удалить
  2. Кто-то тоже приобрел новую мме)))
    Красивая и гармоничная!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. :))) Я взяла поштучно несколько листов по одному дизайну, и половина еще не приехала. И вот уже жалею, что с этой древесиной взяла только один лист, которуй уже почти изрезала :)
      Спасибо, Женечка!

      Удалить
  3. Очень нравится такой прованс!
    Настроение ты идеально передала, - рождаются образы, ассоциации...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо огромное! Твои комментарии всегда очень радуют!

      Удалить
  4. очень здорово! нравится и гамма и слоистость:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Вилли - спасибо! И благодарю, что обратила внимание на слоистость - она была важна для меня в этой открытке!

      Удалить
  5. КАКАЯ КРАСИВАЯ!!!ОЧЕНЬ НРАВИТСЯ-ТАЛАНТЛИВО!

    ОтветитьУдалить
  6. Я просто обожнюю відкритки з передтекстом до них!!!Тобі вдалося на всі100% передати свої емоції!!!Бажаю перемоги!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Іринко!
      Тішуся з того, що вдалося передати ті емоції :)

      Удалить
  7. шикарно, просто, но так здорово. точное попадание в палитру. спасибо, что участвуете в Первом белорусском

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Елена - спасибо за комментарий и интересные задания!

      Удалить
  8. Юля, ну правда, как будто детством повеяло!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. да у меня прямо провал во времени случился! :)
      спасибо, Маш.

      Удалить
  9. очень характерная открытка! однозначно нра!

    ОтветитьУдалить
  10. Очень красивая работа! Заглянула к вам в блог, потому что недавно сделала открытку очень похожую, тоже с серыми досками, только я их сама рисовала... вот сижу просто в шоке насколько идеи оказались похожи.... Увидела в топе, а так бы и не узнала, что к нам одна и та же муза прилетала! Поздравляю с победой и буду рада, если заглянете посмотреть на мою для сравнения;-))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо! :)
      Ваши самодельные досочки меня поразили!

      Удалить
  11. Юлькин, красотища какая!!! Просто восторг.

    ОтветитьУдалить
  12. Это просто чудо!
    Мои аплодисменты!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Марина - огромное спасибо! Очень приятно мне!

      Удалить