fon1

понедельник, 25 июня 2012 г.

Барвисті фарби

Вітаю!
Так давно хотіла зробити листівку з патьоками фарби. З ляпками  я вже робила, хотілося саме з патьоками. Та все якось не складалося. Але коли я побачила яскраву палітру у "...simple desire..." - зрозуміла - фарбі і патьокам бути!!! :) Десь днів 5 крутилося в голові яка має бути ця листівка, знала одне - що вона буде також з метеликами. Взагалі формат і композицію - я замислила не таку, але в процесі просто дала фарбі текти, а ляпкам ляпатися. І ось вийшла саме така листівка. Мені подобається, бо з нею я відчула свободу творчості.

Ідея така - метелики залишають за собою кольоровий, барвистий пилок життя. Усі. І простенькі, і різнокольорові - усі важливі у цьому світі. Усі дарують яскраву радість, хочаб раз у житті. І ми теж як метелики...
А ще в мене радість - моя "РИБКА" - потрапила в п`ятірку кращих з 88-ми листівок у блозі "I love scrap"!!!
Дякую, що заглядаєте!

17 комментариев:

  1. Мне нравится такая идея, и как ты сделала эту композицию. Супер!
    И фон хороший у фото ;)

    ОтветитьУдалить
  2. Юлічка, клас!!! мне подобаються такі листівки! дійсно можна спробувати себе в творчості і дати волю відчуттям )) цікава задумка!!
    треба і собі добратись до патьоків ))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Оксанчик!
      Доберись-доберись до патьоків - впевнена що у тебе гарно вийде!

      Удалить
  3. очень здорово!!!! замечательная открыточка!!!!!!! люблю подтёки ))) и бабочек ))) ну, моя открыточка по этой палитре скажет это за меня и лучше меня ))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Да-да! Я когда вставила работу в линки, еще раз просмотрела работы дизайнеров - и думаю "О! - эта открытка чем-то с Викиной перекликается, и длинненькая такая!" Хотя я и задумывала другой формат и композицию, но эта открытка сама себя сделала :)

      Удалить
  4. очень классная арт-открытка!

    ОтветитьУдалить
  5. Юля, это невероятная такая не твоя открытка! Я вот потеки не люблю, не делаю и далеко не всегда понимаю. Но от твоей открытки просто не могу оторваться)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Вау, Женечка - спасибо за такой комментарий!!!

      Удалить
  6. УРА! Юлечка!!!! Ты первая в ТОП-3!! Как я за тебя рада!!
    ОЧЕНЬ достойная работа, несомненно достойная победы!

    ОтветитьУдалить
  7. Какая красота! Взрыв положительных эмоций!!! Очень нравится!!!

    ОтветитьУдалить