fon1

четверг, 31 мая 2012 г.

Дитяче харчування

Вітаю! Ні, у цьому пості не буде розмови про суміші, пюрешки та соки :) Це знову скрап, вірніше мій перший альтер-скрап, якщо це можна так назвати. Ця ідея прийшла до мене майже рік тому. А от реалізувати її, мені допоміг конкурс від чудової Нюти. Мені дуже подобаються її роботи та блог.
Сьогодні останній день конкурсу. Нам тільки сьогодні підключили інтернет. І, скажу я вам - 5 днів без інету - це таааак довго :)))) Та все ж зустрічайте - найважливіші компоненти дитячого харчування - любов, турбота та ніжність.
 "Детское питание":
1 - любовь
2 - забота
3 - нежность



Машинки у мене немає тож усе вирізала руками-ножицями :)



6 комментариев:

  1. классная идея с оформлением!)))
    о,5 дней без интернета,звучит ужаснооо)))

    ОтветитьУдалить
  2. Юлічка, так чудово вийшло і така задумка кльова!!
    так, то самі важливі складові )))
    а в мене зараз тяга до нету пропала )))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Оксанчик!
      То я вітаю тебе - з одужанням від інтернет-залежності! :))) Це ж кльово!

      Удалить
  3. Клёво ты переодела баночки!!!

    ОтветитьУдалить