fon1

суббота, 17 марта 2012 г.

Бульденеж

Ця листівка для чоловікової матері. Вважаю, що мені вдалося зробити листівку саме для неї. Ну з таким характером. Правда свекруха обожнює акацію, але зображення акації в мене немає. Тож не менш прекрасний - бульденеж! Дуже сподобався мені скетч #6 від блогу "Аnna`Scrap" - листівка виконана по ньому. Щоправда  мені усі їх скетчі подобаються, і ось нарешті, я зробила, а не тільки помилувалася. :) Створила листівку після того, як побачила скетч, але все не було часу то сфотографувати, то виложити в блог. В процесі створення ще раз переконалася як я люблю штампувати. І як я хочу багато штампів. І як їх у мене малооо... Найправдивіші кольори на першому фото.





скетч: 

20 комментариев:

  1. Юлічка, мені дуже подобається! така ніжна і стримана, і колір просто чудовий ))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, сонечко. Подобається твій опис моєї листівочки :)

      Удалить
  2. Чудесная открытка. Такая нежная.

    ОтветитьУдалить
  3. Юля, великолепная открытка! Так здорово ты работаешь штампами!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо! И сильно мечтаю о штампах. :)

      Удалить
  4. Очень нравиться, Юля!
    Благородная открытка.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо, если честно, мне тоже она нравится! :) Но фотографии кака.

      Удалить
    2. Да..фотографией надо заняться! такая красота должна и преподнесена так же!

      Удалить
  5. Красивая-летняя-нежная!!!Аккуратная!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Благодарю за участие в задании Скетч №6 от ЧБ Anna’Scrap!!!!!

    ОтветитьУдалить
  7. Отличная работа! такой цвет благородный!
    Юля, мерси что выбрала скетч от Anna’Scrap! Рады видеть тебя!

    ОтветитьУдалить
  8. Спасибо, ВареШка ;)
    Отличный скетч, спасибо за него!

    ОтветитьУдалить
  9. Красивооооо и цвета такие, как я люблю.

    ОтветитьУдалить
  10. Ответы
    1. Большое спасибо за комментарий!

      Удалить
  11. крутооо!! как же я обожаю его, бульдонеж этот!!! и цвета такие - любимые))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Маш, спасибоо! Приятно.
      Помню-помню, его красавца у тебя на фото :)

      Удалить